НАСЛІДКИ ВПЛИВУ ПАНДЕМІЇ НА ЯКІСТЬ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Віталій ГРИБАН Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ https://orcid.org/0000-0001-6170-4106
  • Володимир МЕЛЬНІКОВ Західно- Казахстанський інноваційно-технологічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31733/2078-3566-2023-3-271-276

Ключові слова:

пандемія, якість освіти, категорії пізнання, інформаційні технології, оптимум, песимум.

Анотація

У статті розглянуто питання, що стосуються освіти в умовах пандемії. Зазначено, що перехід на новий формат навчання позначився на якості освітньої підготовки. Виконано оцінку категорій пізнання у двох реальностях, що підтвердилоа зниження якості освіти. Водночас вказано, що збільшення частки онлайн-навчання – це реалії сучасності. Фактично, в Україні немає інформації, яка дозволила б розробляти комплексні заходи роботи з негативними наслідками пандемії для освіти. Так само немає виваженої оцінки готовності освітньої сфери до переходу на дистанційний формат, зокрема технічного забезпечення навчального процесу та навичок використання нових інструментів цифрової освіти.

Посилання

1. Назаренко Ю. Освіта і пандемія COVID-19. URL: https:///um.co.ua/12/12-6/12-6224.html.

2. Вівчарик Н. Як пандемія змінює освітній процес? Чи готові ми до цього? URL: https://cutt.ly/gN7wycX.

3. Інтерв’ю Голови Державної служби якості освіти України Руслана Гурака Інформаційному агентству «Главком» (11.03.2021). URL : https://sqe.gov.ua/interview-ruslan-gurakrik-dystancijnoho-navchannia-glavkom/.

4. Donnelly R., Patrinos H. A., Gresham J. The Impact of COVID-19 on Education – Recommendations and Opportunities for Ukraine (03.04.2021). URL : https://www.worldbank.org/en/news/opinion/2021/04/02/theimpact-of-covid-19-on-education-recommendations-and-opportunities-for-ukraine.

5. ДСЯО. Аналітична довідка щодо організації дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році. URL : https://sqe.gov.ua/wpcontent/uploads/2021/07/28.05.2020_Analitichna_dovidka-Diagrami-Rekomendacii_opituvannya_

DISTANCIYNE-shkola.pdf.pdf.

6. The impact of covid-19 on higher education around the world. URL : https://www.iauaiu.net/IMG/pdf/iau_covid-19_regional_perspectives_on_the_impact_of_covid-19_on_he_july_2020_.pdf.

7. ДСЯО. Аналітична довідка щодо тенденцій організації дистанційного навчання у закладах фахової передвищої та вищої освіти в умовах карантину у 2020/2021 навчальному році. URL : https://sqe.gov.ua/wp-content/uploads/2021/05/ANALITICHNA_DOVIDKA_Opituvannya_FPO_ZVO_DSYAO_05.2021.pdf.

8. Шандра О. А., Общіна Н. В. Нормальна фізіологія. Вибрані лекції : навч. посібник ; за ред. О. А. Шандри. Одеса : Одес. держ. мед. ун-т, 2005. 322 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-08

Як цитувати

ГРИБАН, В., & МЕЛЬНІКОВ, В. (2024). НАСЛІДКИ ВПЛИВУ ПАНДЕМІЇ НА ЯКІСТЬ ОСВІТИ. Науковий вісник Дніпровського державного університету внутрішніх справ, (3), 271–276. https://doi.org/10.31733/2078-3566-2023-3-271-276

Номер

Розділ

ПСИХОЛОГО-ОСВІТНІ АСПЕКТИ ЮРИДИЧНОЇ І ПРАВООХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ