НЕЙРОМОВНИЙ КОУЧИНГ ТА ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ: РЕВОЛЮЦІЙНІ ІННОВАЦІЇ У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ЮРИСТІВ
DOI:
https://doi.org/10.32782/2078-3566-2024-4-28Ключові слова:
нейролінгвістичний коучинг, штучний інтелект (ШІ), юридична англійська мова, когнітивне та емоційне навчання, лінгвістична компетенція, адаптивні засоби навчання, міжнародна юридична практикаАнотація
У статті розглядається інтеграція нейролінгвістичного коучингу та штучного інтелекту (ШІ) у викладанні англійської мови для юристів, представлено новаторський підхід, що враховує специфічні лінгвістичні та когнітивні проблеми юридичної сфери. Серед ключових питань, що обговорюються в роботі, – спеціалізований характер юридичної англійської, що характеризується складною термінологією, формальним тоном і ситуативною специфікою, а також необхідність освітніх стратегій, що враховують ці унікальні особливості. Нейролінгвістичний коучинг, заснований на нейронауці, сприяє емоційній рівновазі та когнітивній активності за допомогою таких зручних для мозку технік, як індивідуальна постановка цілей і зняття стресу. ШІ доповнює цей процес, пропонуючи адаптивні системи навчання, симулятори опрацювання природної мови та гейміфіковані інструменти, які сприяють активній участі, зворотному зв'язку в реальному часі та практичному застосуванню знань у правовому контексті. У дослідженні також підкреслюється спільний аспект цих інноваційних підходів. Робиться висновок про те, що інтеграція нейролінгвістичного коучингу та штучного інтелекту являє собою трансформаційний зсув у навчанні юридичної англійської мови, озброюючи учнів адаптивністю і знаннями, необхідними для успішної роботи в умовах глобального правового ландшафту. Поєднуючи теоретичні знання з практичним застосуванням і створюючи динамічне середовище навчання, цей комплексний підхід установлює новий стандарт навчання англійської мови в юридичній професії.
Посилання
Dinse, H. (2020). Research on Cortisol and Learning Plasticity. Ruhr University Bochum.
Kozubai I.V., & Shemet U.R. (2020). New Paradigms of Contemporary Learning Process. Science and Practice: Implementation to Modern Society: Proceedings of the 4th International Scientific and Practical Conference. Manchester, Great Britain: Peal Press Ltd.
Kozubai I., Byba N., & Naumyk A. (2023). The Influence of Partnership Pedagogy on the Formation and Development of the Personality of a Future Civil Servant. Grail of Science.
Lieberman, M. (2013). Social: Why Our Brains are Wired to Connect.
Nikitina, I., & Ishchenko, T. (2023). Smart-Systems in STEM Education. In International Conference on Information and Communication Technologies in Education, Research, and Industrial Applications. Cham: Springer Nature Switzerland.
Northcott, J. (2013). English for Legal Purposes: Genre Analysis and Pedagogical Implications. Journal of English for Specific Purposes, 20, 20–35.
Paling, R. (2015). Neurolanguage Coaching: Brain-Friendly Language Learning.
Tsareva I. Maksymenko O., & Kalko R. (2024). Philosophical Aspect of Information Warfare. Philosophy, Economics and Law Review, 4.