ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ МОДЕЛЮВАННЯ ІМІДЖУ ДЕРЖАВИ У КОНТЕКСТІ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31733/2078-3566-2023-4-233-237

Ключові слова:

імідж, бренд, преса, медіаінструменти, громадська думка.

Анотація

Розглянуто систему позиціонування держави на внутрішньому і зовнішньому ринках. Запропоновано авторську формулу іміджу лідера. Позитивне позиціонування на світовому ринку сприяє залученню інвестицій та розвитку країни. Створення іміджу починається зі створення персонального іміджу громадянина, національного лідера, що підсилить бренд країни. Акцентується увага на мультимедійній комунікації, взаємодії об’єкта, імідж якого формується, з цільовою аудиторією через медіаінструменти. Проблема творення державного іміджу є найбільш пріоритетною сферою і для політиків, економістів, державотворців, освітян, педагогів, і для науковців. Крізь призму медіа розглянуто світовий досвід формування національного іміджу та його впливу на громадськість, можливості його застосування до сучасних реалій України, запропоновано авторські пропозиції щодо створення українського бренду. Наукова стаття поєднує результати емпіричного дослідження, висновки, зроблені з власного досвіду авторки, персональних і колективних практичних експериментів, здійснених протягом 2005–2023 рр., а також дані експертних інтерв’ю, історичний, медіа та контент-аналіз державотворення. Підхід до формування іміджу України пропонується системний і послідовний.

Посилання

1. Сприйняття України в Німеччині. Ukrainian institute. URL : https://ui.org.ua/sectors/projects/research-sectors/research-ukraine-in-germany/.

2. Сприйняття України в Польщі. Ukrainian institute. URL : https://ui.org.ua/sectors/projects/research-sectors/research-ukraine-in-poland/.

3. Сприйняття України в США. Ukrainian institute. URL : https://ui.org.ua/sectors/projects/research-sectors/research-ukraine-in-usa/.

4. Сприйняття України в Японії. Ukrainian institute. URL : https://ui.org.ua/sectors/projects/research-sectors/research-ukraine-in-japan/.

5. Сприйняття України у Великій Британії. Ukrainian institute. URL : https://ui.org.ua/sectors/projects/research-sectors/research-ukraine-in-uk/.

6. Сприйняття України у Франції. Ukrainian institute. URL : https://ui.org.ua/sectors/projects/research-sectors/research-ukraine-in-france/.

7. Гулієв А. Д. Право зовнішніх зносин : підруч. Київ : НАУ, 2012. 488 с.

8. Гаврилишин Б. Д. До ефективних суспільств: Дороговкази в майбутнє : доп. Римському Клубові / упоряд. В. Рубцов. 3-є вид., доп. Київ : Унів. вид-во «Пульсари», 2009. 248 с.

9. Снайдер Т. Українська історія, російська політика, європейське майбутнє. Київ : Дух і лiтера, 2014. 232 с.

10. Чекалюк В. В. Вплив іміджу Президента на формування іміджу держави. Інформаційне суспільство. 2015. Вип. 22. С. 28–34. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2015_22_7.

11. Чекалюк В. В. Методологія іміджування держави на світовому ринку. Науковий вісник Дипломатичної академії України. 2016. Вип. 23(2). С. 98–106.

12. Чекалюк В. В. Створення атрактивного іміджу держави на світовому медіаринку. Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. 2016. № 1. С. 156–164.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-04

Як цитувати

ЧЕКАЛЮК, В. (2024). ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ МОДЕЛЮВАННЯ ІМІДЖУ ДЕРЖАВИ У КОНТЕКСТІ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇ. Науковий вісник Дніпровського державного університету внутрішніх справ, (4), 233–237. https://doi.org/10.31733/2078-3566-2023-4-233-237

Номер

Розділ

ПСИХОЛОГО-ОСВІТНІ ТА ЛІНГВІСТИЧНІ АСПЕКТИ ДЕРЖАВОТВОРЕННЯ, ПРАВОТВОРЕННЯ ТА ПРАВОЗАСТОСУВАННЯ