ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В РЕФОРМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Ключові слова:
хмарні обчислення, інформаційні технології, інформаційні ресурси, хмарні сервіси, програмне забезпечення, мобільні пристроїАнотація
Розглянуто питання впровадження в навчальний процес «хмарних обчислень» та мобільних пристроїв студентів. Представлений короткий аналіз існуючих основних освітніх ініціатив ведучих компаній за дистанційною електронною формою навчання. Матеріали статті дозволяють зробити усвідомлений вибір освітніх сервісів і здійснити конкретні кроки по їх впровадженню в навчальний процес. Використання сучасних інформаційних і телекомунікаційних технологій в навчальному процесі дозволить підвищити якість підготовки студентів і курсантів навчальних закладів МВС, а також знизити матеріальні витрати на підтримку відповідного інформаційного сервісу. Представлені матеріали будуть корисні особам, що здійснюють управління і планування навчальним процесом ВНЗ і займаються впровадженням сучасних інформаційних технологій.
Посилання
1. Емельянова О. А. Применение облачных технологий в образовании // Молодой ученый. — 2014. — №3. — С. 907-909.
2. Алексанян Г. А. Сервисы Google в организации самостоятельной деятельности студентов СПО [Текст] / Г. А. Алексанян // Молодой ученый. — 2012. — №9. — С. 263-266.
3. Buyya, R. Cloud Computing: Principles and Paradigm / R. Buyya, J. Broberg, A. Goscinski. – Hoboken, NJ, USA: John Wiley & Sons, 2011.
4. Mell, P. The NIST Definition of Cloud Computing / P. Mell, T.Grance. – Gaithersburg, 2011.
5. http://www.bureausolomatina.ru статья «Будущее облачных технологий: европейский взгляд».
6. https://moodle.org/mod/forum/discuss.php?d=225849 « Руководство по использованию Moodle 2.x », 2013.