ВПЛИВ ПЕРШИХ ОСІБ НА СТВОРЕННЯ МІЖНАРОДНОГО ІМІДЖУ ДЕРЖАВИ – БРЕНДА
DOI:
https://doi.org/10.31733/2078-3566-2024-2-111-118Ключові слова:
міжнародний імідж, COVID-19, міжнародна підтримка, масова комунікація, громадська думка, демократіяАнотація
Проаналізовано імідж України в контексті позиціонування лідера, міжнародної активності протягом десятиріч. Зазначаються ключові випробування, з якими стикалася країна, включно з епідемією COVID-19 та вторгненням росії. Висвітлено активне залучення України до міжнародної підтримки та розвиток стратегій для покращення іміджу. Дослідження базується на класичних та сучасних наукових підходах, працях провідних дослідників у сфері масової комунікації та формування громадської думки. Зокрема, робота спирається на внесок таких авторитетних осіб, як В. Пекар, С. Котлер, К. Андерсон, Ф. Фукуяма, А. Гулієв та В. Горбулін. Виокремлено авторський іміджетворчий підхід щодо забезпечення об’єднання науки та політики для успішного управління країною.
Посилання
1. Платон. Держава / пер. з давньогр. Д. Коваль. Київ : Основи, 2000. 355 с.
2. Bacon F. The Essays and Counsels, Civil and Moral of Francis Bacon: all 3 volumes in a single file. Leopold Classic Library, 2016. 284 p.
3. The Office of Hillary Rodham Clinton. URL : https://hillaryclinton.com/.
4. Чекалюк В. Вплив іміджу Президента на формування іміджу держави. Інформаційне суспільство. 2015. Вип. 22. С. 28–34.
5. Sampson E. The Image Factor. A Guide to Effective Self-presentation for Career Enhancement. London : Kogan Page Ltd, 1994. 144 p.
6. Почепцов Г. Имиджелогия: теория и практика. Киев : АДЕФ-Україна, 1998. 392 c.
7. Уінстон Черчилль. Афоризми та крилаті вислови. Київ : Арій, 2022. 208 с.
8. Collins J. C. Good to Great: Why Some Companies Make the Leap … And Others Don’t. HarperBusiness, 2001. 400 р.
9. Vera D., Rodriguez-Lopez A. Strategic Virtues: Humility as a Source of Competitive Advantage. Organizational Dynamics. 2004. № 33. Р. 393–408.
10. Гулиєв А. Дж. Отец нации : монография. Харьков : Факт, 2023. 403 с.